Poetry of the legends part 3

409 Part

54 times read

0 Liked

Mr. Mine - Anne Sexton  Notice how he has numbered the blue veins in my breast. Moreover there are ten freckles. Now he goes left. Now he goes right. He is ...

Chapter

×